Najčešća pitanja

Poštovani kupci, 

Ukoliko postoji neko pitanje na koje nemate odgovor, a ne možete da ga formulišete, pokušajte na ovoj strani. Tu se nalaze pitanja i odgovori koji su najviše zastupljeni kod ovakvog načina kupovine. 
Ukoliko Vaše pitanje nije među njima, slobodno nas možete kontaktirati na office@automisel.com.
 

1. Da li mogu da platim proizvode u Automišel shopu platnim / kreditnim karticama i kojim?

2. Da li je poštarina uključena u cenu?

3. Kad sam poručivao proizvod kod vas, zaboravio sam da naznačim način plaćanja (transporta). Da li će taj proizvod stići na moju adresu, a ako neće, šta da uradim?

4.  Kupovinu obavljam za sopstvenu firmu. Da li mogu da platim sa računa firme?

5. Imam tekući račun u banci. Da li mogu online da kupim proizvode preko tog računa?

6. Da li mogu online da naručim proizvod, a da ga negde lično preuzmem?

7. Registrovan sam kao vaš kupac i kupovao sam kod vas, međutim, morao sam da promenim internet provajdera. Šta treba da radim u ovom slučaju?

8. Greškom sam naručio proizvod. Da li mogu da otkažem porudžbinu?

9. Šta se dešava ako roba koju dobijem bude oštećena? Da li je mogu zameniti i na koji način?

10. Da li je moguća isporuka van Srbije?

11. Želim da obradujem nekog i pošaljem mu poklon na kućnu adresu. Da li je to moguće, i na koji način?

12. Kako da znam da sam sigurno obavio poručivanje?

13. Zaboravio sam lozinku za logovanje. Šta da radim?

14. Zaboravio sam username za logovanje. Šta da radim?

15. Uneo sam pogrešan podatak o sebi i tek kasnije uvideo grešku. Kako mogu to da ispravim?

16. Koliko dugo važi moja rezervacija?

17. Gde mogu pronaći informacije o servisu, reklamacijama i ostvarivanju garancije?


1. DA LI MOGU DA PLATIM PROIZVODE U AUTOMIŠEL SHOPU PLATNIM / KREDITNIM KARTICAMA I KOJIM?

U Automišel Shop-u kupovina je moguća Visa, Visa Electron, Mastercard, Maestro i Dina karticama.

2. DA LI JE POŠTARINA UKLJUČENA U CENU?

  • Za porudžbine vrednosti preko 8000 RSD isporuka je besplatna, dok za porudžbine manje od tog iznosa se naplaćuju. 

3. KAD SAM PORUČIVAO PROIZVOD KOD VAS, ZABORAVIO SAM DA NAZNAČIM NAČIN PLAĆANJA (TRANSPORTA). DA LI ĆE TAJ PROIZVOD STIĆI NA MOJU ADRESU, A AKO NEĆE, ŠTA DA URADIM?

Ukoliko ne popunite neko od obaveznih polja(označeni su zvezdicom*) naš program Vam neće dozvoliti da pređete u sledeći korak kupovine, vratiće Vas na prethodni i upozoriti da popunite polje koje nedostaje.

Kada uspešno izvršite kupovinu na email koji ste naveli stići će obaveštenje od potvrdi porudžbine.

 

4. KUPOVINU OBAVLJAM ZA SOPSTVENU FIRMU. DA LI MOGU DA PLATIM SA RAČUNA FIRME?

Možete platiti sa računa firme. Potrebno je da u okviru načina plaćanja odaberete opciju virmansko plaćanje(ili plaćanje preko računa), mi ćemo vam izdati predračun i poslati na email adresu. 

5. IMAM TEKUĆI RAČUN U BANCI. DA LI MOGU ONLINE DA KUPIM PROIZVODE PREKO TOG RAČUNA?

Ova opcija trenutno nije aktivna, trenutno je plaćanje isključivo pouzećem za fizičko lice, za pravno lice moguće je preko računa firme ( po predračunu ).

6. DA LI MOGU ONLINE DA NARUČIM PROIZVOD, A DA GA NEGDE LIČNO PREUZMEM?

Ova opcija trenutno nije aktivna.

7. REGISTROVAN SAM KAO VAŠ KUPAC I KUPOVAO SAM KOD VAS, MEĐUTIM, MORAO SAM DA PROMENIM INTERNET PROVAJDERA. ŠTA TREBA DA RADIM U OVOM SLUČAJU?

E-mail adresu možete promeniti nakon logovanja na sajt u opciji "Moj nalog". Takođe nam možete poslati nove informacije na office@automisel.com i mi ćemo ih korigovati za Vas.

8. GREŠKOM SAM NARUČIO PROIZVOD. DA LI MOGU DA OTKAŽEM PORUDŽBINU?

U ovom slučaju, potrebno je da nam u roku od 30 minuta nakon poslate porudžbine pošaljete e-mail u kome ćete naznačiti koja je greška u pitanju i obavestiti nas da poništimo porudžbinu. 

9. ŠTA SE DEŠAVA AKO ROBA KOJU DOBIJEM BUDE OŠTEĆENA? DA LI JE MOGU ZAMENITI I NA KOJI NAČIN?

Potrebno je da u roku od 24h prijavite reklamaciju putem emaila reklamacije@automisel.com Kolege će Vas uputiti u detalje procedure i način regulisanja nastale situacije.

10. DA LI JE MOGUĆA ISPORUKA VAN SRBIJE?

Za sada ne postoji mogućnost isporuke robe van teritorije Srbije. Ukoliko zaživi i ova opcija, bićete blagovremeno obavešteni na našem sajtu.

11. ŽELIM DA OBRADUJEM NEKOG I POŠALJEM MU POKLON NA KUĆNU ADRESU. DA LI JE TO MOGUĆE, I NA KOJI NAČIN?

Ova opcija trenutno nije aktivna.

12. KAKO DA ZNAM DA SAM SIGURNO OBAVIO PORUČIVANJE?

Kada kliknete na dugme „Pošalji narudžbinu“ na ekranu će Vam se pojaviti poruka „Vaša porudžbina je uspešno kompletirana“ i na e-mail koji ste upisali i koji koristite za kupovinu stići će Vam potvrda porudžbine sa svim proizvodima koje ste poručili, cenom i datumom kada će proizvodi biti spremni za slanje.

13. ZABORAVIO SAM LOZINKU ZA LOGOVANJE. ŠTA DA RADIM?

Sve što je potrebno je da prvo upišete vaš Username i kliknete na link „Zaboravili ste lozinku?“. Zatim, u prozoru koji vam se bude otvorio upišete e-mail adresu koju ste nam prosledili pri registraciji. U kratkom roku će Vam na tu adresu stići vaša lozinka i moći ćete nesmetano da koristite naše usluge.

14. ZABORAVIO SAM USERNAME ZA LOGOVANJE. ŠTA DA RADIM?

Ukoliko ste zaboravili svoj username, kontaktirajte nas putem e-maila (office@automisel.com), napišite nam problem i zahtev da pošaljemo korisničko ime sa kojim ste se registrovali na našem sajtu. Ovom prilikom potrebno je da nam dostavite što više ličnih podataka (ime, prezime, e-mail adresu, jmbg i sl.) kako bismo Vas lakše pronašli u bazi i bili sigurni u jedinstvenost podataka.

15. UNEO SAM POGREŠAN PODATAK O SEBI I TEK KASNIJE UVIDEO GREŠKU. KAKO MOGU TO DA ISPRAVIM?

Svoje podatke možete menjati kada se sa svojim korisničkim imenom i lozinkom ulogujete na naš sajt i pristupite stranici ''Moj Nalog''. Na ovom mestu, takođe, možete menjati i druge podatke vezane lično za Vas, pregledati svoje porudžbine, njihove statuse kao i omiljene proizvode.

16. KOLIKO DUGO VAŽI MOJA REZERVACIJA?

Ova mogućnost je dostupna samo pravnim licima, mogućnost rezervacije je 3 dana od slanja predračuna. 

17. GDE MOGU PRONAĆI INFORMACIJE O SERVISU, REKLAMACIJAMA I OSTVARIVANJU GARANCIJE?

Sve informacije se nalaze na ovo strani:
www.automisel.com/reklamacije-i-povracaj-robe